February 23, 2005

To NYTimes.com σερβίρει διαφημιστικά σποτ στο Internet

Μπορείτε να προσθέστε και τους NY Times στο κατάλογο των δικτυακών τόπων του εξωτερικού που προσφέρουν διαφημίσεις video στο Internet. Αρχικά το NYTimes.com θα τρέξει διαφημιστικά σποτ αποκλειστικά στη ενότητα του σινεμά.

Θα χρησιμοποιήσουν τεχνολογία που βασίζεται στη μέθοδο του pre-caching, και έτσι θα έχουν τη δυνατότητα να δείξουν τις διαφημίσεις σε όλους τους επισκέπτες τους, άσχετα της σύνδεσης του διαθέτουν (dial-up, broadband κλπ).

Εύχομαι να δούμε στη Ελλάδα αντίστοιχες εξελίξεις και καμπάνιες που αξιοποιούν τηλεοπτικά σποτ στο Διαδίκτυο και να μην "χάσουμε" το τρένο όπως και με το search engine marketing. Θα έλεγα πως ακόμη είμαστε αρκετά χρόνια πίσω, αφού στο 90% των καμπανιών δεν γίνεται συνδυασμός διαφορετικών τύπων interactive marketing (banners, email, search κλπ.), οπως επίσης σύνθετων μορφών (το 38% των δημιουργικών είναι in-page 468x60).

Αν και υπάρχουν στο εξωτερικό χιλάδες παραδείγμτα για SEM με φανταστική αποτελεσματικότητα και όλοι μιλάνε γι' αυτό, εμείς εδώ φοράμε τις ωτοασπίδες μας. Είναι ελάχιστες οι ελληνικές καμπάνιες στο Διαδίκτυο που το 2004 που έτεξαν συγχρόνως και σε μηχανές αναζήτησης της Ελλάδας ή του εξωτερικού.

Καλά δεν θα μιλήσω για τις αξιολογήσεις των καμπανιών για και για το post-campaign evaluation. Αν και θα έπρεπε να μιλάμε για στοιχεία όπως "Cost per customer acquisition", "Cost per lead", "Cost per sale", "Cost per registration" διότι υπάρχουν οι τεχνολογίες που μπορούν να μας βοηθήσουν, μιλάμε για πράγματα όπως ποιές μέρες/ώρες είχαμε υψηλό CTR. Αυτά δεν είναι στοιχεία για evaluation της καμπάνιας και των αποτελεσμάτων της, αλλά για το planning για να πετύχουμε τα αποτελέσματα.

Βέβαια για να μην είμαι τελείως αρνητικός, την προηγούμενη εβδομάδα σε μία συνάντηση που είχα με το γενικό διευθυντή ενός διαφημιστικού ομίλου, είδα πως εκπέμπαμε στη ίδια συχνότητα. Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι που σκέφτονται έτσι, δεν είμαστε "unique".

Ας ανεβάσουμε λοιπόν λίγο το πήχη.

No comments: