February 15, 2005

Το 50% των αγορών προέρχονται από αναζητήσεις

H Doubleclick δημοσίευσε μία έρευνα που παρουσιάζει πως η μία στις δύο αγορές προέρχονται από σχετικές αναζητήσεις.

Στις περισσότερες περιπτώσεις οι αναζητήσεις ξεκινούν μερικές εβδομάδες πριν την ολοκλήρωση της αγοράς, χρόνος στον οποίο οι χρήστες βρίσκονται σε διαδικασία έρευνας διαφορετικών προϊόντων.

Στις αρχικές τους αναζητήσιες χρησιμοποιούν λέξεις κλειδιά που είναι κυρίως γενικοί όροι όπως για παράδειγμα κατηγορίες προϊόντων. Βέβαια καθώς εξελίσονται οι αναζητήσεις και πλησιάζουμε στη ολοκλήρωση της αγοράς, τότε οι όροι γίνονται περισσότερο συγκεκριμένοι και μπορεί να είναι το όνομα μίας συγκεκριμένης μάρκας.

Το σημαντικό στοιχείο της έρευνας είναι αναφορά που κάνει στη αξιολόγηση και ανάλυση του ROI των διαφορετικών όρων. Στη περίπτωση που δεν ληφθούν υπόψη οι γενικότεροι όροι που χρησιμοποιήθηκαν στις αρχικές αναζητήσεις και που οδήγησαν τελικά στη ολοκλήρωση της αγοράς, τότε τα αποτελέσματα της ανάλυσης μας μπορεί να είναι παραπλανητικά.

No comments: