January 20, 2005

H Apple στοχεύει το ευρύ κοινό

Μετά την ανακοίνωση των τελευταίων προϊόντων της, είναι εμφανές πως η Apple στοχεύει στο ευρύ κοινό. H στρατηγική marketing που ακολουθεί γίνεται περισσότερο ξεκάθαρη και γι' αυτό και σε προηγούμενο άρθρο είχα πεί πως πρόκειται για "σχολή"

Έχοντας διαθέσει περισσότερα από 10 εκατομμύρια iPods παγκοσμίως, έχει ενισχύσει σημαντικά τη μάρκα της στη συνείδηση των καταναλωτών και έχει βάλει πλώρη για να προσελκύσει χρήστες των Windows με το νέο και φτηνό υπολογιστή της

Στην Ελλάδα η τιμή του Mac mini θα κοστίζει λιγότερο από €500, αλλά για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το AppleStore.gr.

No comments: