Ο Bruce Wisman, αντιπρόεδρος μίας εταιρίας λευκών συσκευών στο Ft. Wayne, IN ήθελε τα καταστήματα του να είναι τελαυταία στάση πριν επιστρέψει κάποιος στο σπίτι του.
O Wisman γέμισε τα ψυγεία των καταστημάτων με παγωτό (οικογενειακές συσκευασιές) και καθώς οι πελάτες έφευγαν τους έδινε ένα κουτί παγωτό. Οι πέλατες έμεναν έκπληκτοι με τη γενναιοδωρία και φυσικά επέστρεφαν αμέσως στο σπίτι τους για να μην τους λιώσει το παγωτό.
Με αυτό το τρόπο ο Wisman έβαλε τέλος στη διαδικασία συγκρίσης των προϊόντων του μ' αυτά των ανταγωνιστών του, αφού οι επισκέπτες επέστρεφαν στα σπίτια τους, και επίσης τα προϊόντα του ήταν το τελαυταίο πράγμα στο μυαλό των υποψηφίων πελατών.
Άλλη μία ίδεα που είναι πάρα πολύ καλή, αφορά μία πιτσαρία στη Αυστραλία. Πρίν μερικά χρόνια αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο για να αυξήσει τις πωλήσεις της μέσω της ιστοσελίδας της. Όμως σχεδόν κανένας δεν χρησιμποποιούσε την ιστοσελίδα. Η ανάγκη αυξησης της επισκεψιμότητας και των εσόδων μέσω του Διαδικτύου έγινε κρίσιμη.
Οι συνηθισμένοι τρόποι για κάτι τέτοιο θα ήταν να τρέξουν κάποια καμπάνια με banners σε άλλες ιστοσελίδες και πιθανώς αποστολές e-mail σε λίστες πελατών.
Όμως δεν επέλεξαν να διαφημιστούν online, αλλά έκαναν κάτι τελείως διαφορετικό. Διέθεσαν το συνολικό τους προϋπολογισμό στο ραδιόφωνο. Δημιούργησαν ραδιοφωνικά σποτάκια που ήταν απλά αλλά επίσης πολύ αποτελεσματικά. Τα σποτάκια ήταν τόσο σποτελεσματικά που οι πωλήσεις είχαν τρομακτική αύξηση καθιστώνας την πιτσαρία κυριότερο παίκτη της αγοράς στη πόλη τους.
Αντί να προσφέρουν κουπόνια ή εκπτώσεις για να προωθήσουν την ιστοσελίδα τους, το ραδιοφωνικό σποτάκι ζητούσε από τους ακροατές να αφαιρέσουν τις σελίδες με τις καταχωρήσεις ανταγωνιστικών εστιατορίων από το Χρυσό Οδηγό τους και να τις φέρουν στο κατάστημα. Σε αντάλλαγμα τους έδιναν μία δωρεάν πίτσα και ένα αυτοκόλλητο ή μαγνήτάκι με το URL της ιστοσελίδας τους.
No comments:
Post a Comment