Η χρονιά που τελείωσε πιστεύω πως είχε θετικά αλλά και αρνητικά. Σε κάποιους τομείς είχαμε σημαντική εξέλιξη και σε κάποιους άλλους στασιμότητα.
Από πλευράς δαπάνης κινηθήκαμε στα ίδια επίπεδα με τα περσινά χωρίς ιδιαίτερη αύξηση. Αν και είχαμε δύο εκλογικές αναμετρήσεις και Ολυμπιακούς αγώνες η διαφημιστική δαπάνη δεν έφτασε στα επίπεδα που θα έπρεπε.
Όπως έχω πει και στο παρελθόν χρειάζεται να γίνει αρκετή δουλειά απ' όλους στο χώρο ώστε το Διαδίκτυο να γίνει μέρος της συνολικής επικοινωνίας για τους περισσότερους διαφημιζόμενους και η επικοινωνία σ' αυτό να αξιοποιεί τις δυνατότητες του μέσου.
Όμως σε επίπεδο δημιουργικό κάθε χρόνο πάμε καλύτερα. Υπήρχαν αρκετές αξιόλογες δουλειές που είχαν φαντασία και έκαναν άριστη χρήση των δυνατοτήτων του μέσου:Οι τρεις μου έμειναν ήταν:
1) το παιχνίδι στη καμπάνια της Toyota για το Yaris Blue από την HellasNet
2) To WebOver στη καμπάνια της Opel για το Astra της από την Zentropy
3) H χριστουγεννιατική κάρτα που έστειλε ηλεκτρονικά η NMS
No comments:
Post a Comment