O λόγος της σημερινής αναφοράς είναι διότι πρόσφατα ολοκλήρωσαν μία καμπάνια που είχε τρομακτική υποστήριξη παγκοσμίως από χρήστες του Διαδικτύου και πιστεύω πως αποτελεί ένα έξυπνο παράδειγμα.
Η καμπάνια είχε στόχο να μαζέψει χρήματα ώστε ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Mozilla Foudnation να αγοράσει ολοσέλιδη διαφήμιση στους New York Times για την επικείμενη διάθεση του νέου browser.
Αριχκά η καμπάνια ήταν προγραμματισμένη να τρέξει για 10 μέρες, αλλά υπερκλαύψαν το ποσό που χρειάζονται φτάνοντας $500,000 μόνο σε 17 ώρες με την υποστήριξη χρηστών από 81 χώρες.
Όμως και στις εκλογές που πρόφατα ολοκληρώθηκαν στις ΗΠΑ είδαμε τρομακτική αξιοποίηση του Διαδικτύου από τους δύο μονομάχους με στόχο να αντλήσουν οικονομική υποστήριξη από τους οπαδούς τους.
Το Διαδίκτυο με την κάλυψη που έχει πρόσφέρεται για τέτοιες ενέργειες ειδικά για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που έχουν σαν στόχο το κοινό καλό.
Πιθανώς θα μπορούσε και ο ελληνικός IAB να τρέξει μία καμπάνια (πχ. με τίτλο "Βελτιώστε την εμπειρία σας στο Διαδίκτυο") όπου θα ζητούσε την οικονομική ενίσχυση των ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου, για να κάνει έρευνες που θα οδηγήσουν σε στάνταρ με στόχο οι διαφήμισεις να είναι λιγότερο "ενοχλητικές" στους δικτυακούς τόπους που επισκεπτόμαστε και η εμπειρία του τελικού χρήστη να γίνει καλύτερη.
No comments:
Post a Comment