'Ερευνα της ZenithΟptimedia για τη δαπάνη στο Διαδίκτυο
Αν και σε μερικές μέρες στο IMC 2004 θα ακούσουμε στοιχεία για το μερίδιο της διαφημιστικής δαπάνης του Διαδικτύου στην Ελλάδα, σήμερα διαβασα τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας από την ZenithOptimedia.
Από τα στοιχεία είναι εμφανές πως ενώ το ποσοστό της δαπάνης στα υπόλοιπα μέσα είναι λίγο πολύ σταθερό, η αύξηση του μεριδίου της δαπάνης που διεκδικεί το Διαδίκτυο, τουλάχιστον στο εξωτερικό, αυξάνεται γρήγορα.
No comments:
Post a Comment