Αν και οι τεχνικές δεν είναι νέες, η πρόοδος στη ποιότητα και στη χρήση της τεχνολογίας on-line παιχνιδιών αποτελούν σημαντικούς παράγοντες στην αύξηση του brand awareness, στη πίστη των πελατών (customer loyalty) και στη συνειδητοποίηση των χαρακτηριστικών και των γνωρισμάτων των προϊόντων.
Μια έρευνα από τη Gartner, παρουσιάζει την απήχηση που έχουν τα advergames στο συγκεκριμένο κοινό αλλά παράλληλα μιλάει πως δημιουργικά χαμηλής ποιότητας μπορούν να δημιουργήσουν αρνητικό αντίκτυπο για το σύνολο της αγοράς.
Θα αναφερθώ σε δύο αντίστοιχες δουλειές μία από το εξωτερικό και μία από την Ελλάδα που θεωρώ πως είναι ενδιαφέρουσες. Η πρώτη είναι από το newsletter της Unicast και διαφημίζει τη FedEx όπου ο χρήστης μπορεί να παίξει αμερικάνικο ποδόσφαιρο (δείτε το). Η δεύτερη είναι δημιουργία της HellasNet και διαφημίζει το Toyota Yaris Blue. Στόχος του παιχνιδιού είναι να πιάσουμε με το διαστημόπολο μας το Yaris Blue που κινείται στη πόλη (δείτε το).
No comments:
Post a Comment