
Η BMW έχει δημιουργήσει ένα δικτυακό τόπο στα πλαίσια της καμπάνιας για το Mini Cabrio που αξιοποιεί της δυνατότητες προσωποποίησης που προσφέρει το μέσο και επιτυγχάνει το στόχο της.
Σε πολλές καμπάνιες δίνουν screen savers και άλλα συναφή, αλλά λίγες είναι αυτές που συνήθως σε βάζουν σε διαδικασία να το φτιάξεις μόνος σου.
Πολύ έξυπνα η BMW επιτρέπει σε χρήστες να δημιουργήσουν το δικό τους robot και αφού ολοκληρώσουν τη διαδικασία να το τοποθετήσουν στο desktop τους (στη φωτό δείτε το δικό μου).
Θα έλεγαν πως οι σχεδιαστές της καμπάνιας με πολύ έξυπνο τρόπο επιτυγχάνουν το στόχο τους που δεν είναι άλλος από την ενίσχυση της μάρκας του Mini.
No comments:
Post a Comment