September 13, 2004

Online διαφημίσεις: Θέση, διαστάση και χρώμα


To ινστιτούτο Poynter στις ΗΠΑ δημιοσίευσε τα αποτελέσματα των παρατηρήσεων που έγιναν κατά τη διάρκεια μίας έρευνας στη οποία μελέτησαν τις κινήσεις των ματιών χρήστων που έκαναν πλοήγηση στο Διαδίκτυο.

Η έρευνα έδειξε πως τα κύρια στοιχεία για το αν οι χρήστες βλέπουν ή όχι τις διαφημίσεις στις σελίδες των sites εξαρτάται από τη θέση της στη σελίδα, τα χρώματα της καθώς και από το σχεδιασμό της.

- Το 55% των χρηστών έψαχνε για διαφημίσεις στο πάνω σημείο της σελίδας, ενώ μόνο το 14% κοιτούσε κάτω.
- Οι διαφημίσεις text μορφής είχαν καλύτερα αποτελέσματα από διαφημίσεις με γραφικά.
- Τα οπτικά "σπασίματα" μεταξύ τμημάτων περιεχομένου της σελίδας τείνουν να ενεργουν ως φράγματα με αποτέλεσμα οι χρήστες να μην βλέπουν τις διαφημίσεις χαμηλά.
- Τα διαφορετικά χρώματα του background των διαφήμισεων απ' ότι αυτό της σελίδας του site ειδοποιούσαν τους χρήστες πως προκειται για διαφήμιση και δημιουργούσαν αρνητικά αποτελέσματα.
- Τα μεγαλύτερα μεγέθη είχαν καλύτερα αποτελέσματα

Μπορείτε να βρείτε όλα τα αποτελέσματα της έρευνας στη σελίδα:
http://www.poynterextra.org/eyetrack2004/advertising.htm

No comments: