To ινστιτούτο Poynter στις ΗΠΑ δημιοσίευσε τα αποτελέσματα των παρατηρήσεων που έγιναν κατά τη διάρκεια μίας έρευνας στη οποία μελέτησαν τις κινήσεις των ματιών χρήστων που έκαναν πλοήγηση στο Διαδίκτυο.
Η έρευνα έδειξε πως τα κύρια στοιχεία για το αν οι χρήστες βλέπουν ή όχι τις διαφημίσεις στις σελίδες των sites εξαρτάται από τη θέση της στη σελίδα, τα χρώματα της καθώς και από το σχεδιασμό της.
- Το 55% των χρηστών έψαχνε για διαφημίσεις στο πάνω σημείο της σελίδας, ενώ μόνο το 14% κοιτούσε κάτω.
- Οι διαφημίσεις text μορφής είχαν καλύτερα αποτελέσματα από διαφημίσεις με γραφικά.
- Τα οπτικά "σπασίματα" μεταξύ τμημάτων περιεχομένου της σελίδας τείνουν να ενεργουν ως φράγματα με αποτέλεσμα οι χρήστες να μην βλέπουν τις διαφημίσεις χαμηλά.
- Τα διαφορετικά χρώματα του background των διαφήμισεων απ' ότι αυτό της σελίδας του site ειδοποιούσαν τους χρήστες πως προκειται για διαφήμιση και δημιουργούσαν αρνητικά αποτελέσματα.
- Τα μεγαλύτερα μεγέθη είχαν καλύτερα αποτελέσματα
Μπορείτε να βρείτε όλα τα αποτελέσματα της έρευνας στη σελίδα:
http://www.poynterextra.org/eyetrack2004/advertising.htm
No comments:
Post a Comment