September 2, 2004

Εξοικονόμιση $70 εκατομμυρίων από online πωλήσεις

Μία νέα στρατηγική υοθετεί η αεροπορική εταιρία Northwest Airlines που έχει σαν στόχο να μείωσει το κόστος των εισητηρίων της ώστε να γίνει περισσότερο ανανταγωνιστική αλλά επίσης να καταστήσει το δικτυακό της τόπο το κύριο σημείο αναφοράς για τις πωλήσεις της.

Η Northwest σκοπεύει να χρεώνει παραπάνω για τα εισητήρια που πελάτες και ταξιδιωτικοί πράκτορες δεν αγοράζουν μέσω του δικτυακού τόπου της για πτήσεις εντός των ΗΠΑ.

Υπολογίζεται πως το σημερινό κόστος που δαπανά η εταιρία για τις πωλήσεις των εισητηρίων θα μειωθεί κάτα 5 δολάρια. Τα έσοδα που θα εξοικονομίσει η Northwest θα φτάσουν $70 εκατομμύρια ετησίως.

No comments: