August 31, 2004

Πειρατικό Μάρκετινγκ στους Ολυμπιακούς

Οι Ολυμπιακοί αγώνες είναι μια εξαιρετική ευκαιρία προβολής και ήταν αναμενόμενο πως δεν θα έλειπε το πειρατικό μάρκετινγκ (ambush marketing) από την Αθήνα. Αν και η επιτροπή οργάνωσης των αγώνων είχε προβλέψει και επικοινωνήσει απαγορευμένα αντικείμενα και ενέργειες υπήρξαν περιπτώσεις πειρατικού μάρκετινγκ από θεατές αλλά και από αθλητές.

Η πρώτη περίπτωση πρόκειται για θεάτη που διέκοψε τις καταδύσεις των τριών μέτρων όταν ανέβηκε στη πλατφόρμα καταδύσεων και διαφήμισε το Golden Palace, ένα site τυχερών παιχνιδιών. Το πρόστιμο για την ενέργεια ήταν € 300 (έχει κάνει έφεση για τη πεντάμηνη ποινή φυλάκισης). Συμφωνα με τη εταιρία μετρήσεων Hitwise την ημέρα του επεισοδίου η επισκεψιμότητα του site της Golden Palace αυξήθηκε 53 τοις εκατό.

Στη δεύτερη, ο χρυσός ολυμπιονίκης Gary Hall Jr. δεν φορούσε την επίσημη φόρμα της ομάδας του στη κούρσα των πενήντα μέτρων ελεύθερο. Ο επίσημος χορηγός των στολών της ομάδας είναι η Speedo αλλά ο αθλητής αποφάσισε να φορέσει Everalst. Η διεθνής ομοσπονδία κολύμβυσης επέβαλε στον αθλητή πρόστιμο $5,000.

No comments: