Αναλύσαμε τα στοιχεία του άρθρου (δείτε τα γραφήματα) και είναι εμφανές πως χρειάζεται να ενταθούν οι προσπάθειες από όλους και να γίνει "ευαγγελικό έργο" για το μέσο και τις δυνατότητες που προσφέρει στη διαχείριση και στη καταγραφή της απόδοσης της διαφήμισης. Σχεδόν οι μισοί διαφημιζόμενοι που διενεργούν διαφημιστικές καμπάνιες στο Διαδίκτυο δεν χρησιμοποιούν τεχνολογία ad management.
Αναρωτιέμαι πως χωρίς στοιχεία κάνουν διορθωτικές κινήσεις κατά τη διάρκεια της καμπάνιας ή πως σχεδιάζουν μελλοντικές ενέργειες. Πιστεύω πραγματικά πως σπαταλούν τα χρημάτα τους όταν δεν χρησιμοποιούν τα κατάλληλα εργαλεία για να μετρήσουν και να πετύχουν τους επικοινωνιακούς στόχους τους.
Όπως φαίνεται μετά από αρκετά χρόνια ακόμη μαθαίνουμε την αλφάβητο της διαδραστικής επικοινωνίας οπότε δεν έχει νόημα να μιλάμε για τεχνολογίες που συνδυάζουν ad management & email marketing με web analytics και πως μετράμε την επισκεψιμότητα και κίνηση του site μας σε σχέση με τις διαφημίσεις μας από διαφορετικά κανάλια.
Μέσω του ρόλου που πρέπει να διαδραματίσει ο IAB αλλά και όλες οι εταιρίες του χώρου, πρέπει επικοινωνηθεί ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η διαφημιση στο Διαδίκτυο. Δεν φτάνει να γίνεται διαφήμιση, πρέπει να γίνεται με τις σωστές προϋποθέσεις που αξιοποιούν τις δυνατότητες του μέσου και δίνουν αξία στα χρήματα που επενδύει ο διαφημιζόμενος. Αλλιώς ας κάνουμε αφισοκόλληση...
Λοιπόν τη περίοδο Μαϊου - Ιουνίου 2004 στο Διαδίκτυο έγιναν 137 διαφημιστικές καμπάνιες από 111 διαφημιζομενους (πρόσθεσα πέντε καμπάνιες που δεν αναφέρονταν στις οποίες η εταιρία μας παρείχε την τεχνολογία ad management).
No comments:
Post a Comment