Για αρκετές επιχειρήσεις το Email Marketing αποτελεί ένα από τους σημαντικότερους τρόπους επικοινωνίας και οικοδόμησης σχέσης με πελάτες τους, αλλά για πολλές άλλες είναι ανύπαρκτο. Ένας από τους κύριότερους λόγους είναι διότι δεν συλλέγουν με οργανωμένους τρόπους τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των πελατών τους.
Σήμερα λοιπόν θα αναφερθώ κάποιους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να συλλέξετε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις online και offline.
Online:
1) Στο δικτυακό τόπο σας
- Τοποθετήστε στη hompage του δικτυακού σας τόπου φόρμα εγγραφής την οποία οι επισκέπτες σας μπορούν να βρούν εύκολα δίχως πολλή αναζήτηση.
- Τοποθετήστε τη φόρμα εγγραφής σε κάθε σελίδα του site σας.
- Κάντε το εύκολο ζητώντας μόνο όνομα & e-mail (να θυμάστε πως χτίζεται μια σχέση οπότε χρειάζονται να γίνουν μερικά βημάτα από το πρώτο ραντεβού μέχρι το γάμο).
- Μετά την εγγραφή να υπάρχουν αυτοματοποιημένες απαντήσεις που ευχαριστούν και επιβεβαιώνουν την εγγραφή του επισκέπτη σας.
2) Φόρμα "Στείλτε αυτή τη σελίδα σε γνωστό σας"
- Δώστε τη δυνατότητα σε επισκέπτες του site σας να προωθήσουν σελίδες του σε γνωστούς τους.
- Στο μήνυμα που λαμβάνει ο παραλήπτης και ο αποστολέας συμπεριλάβεται σύνδεσμο που οδηγεί στην φόρμα εγγραφής.
3) "Downloads" από το site σας
- Κάθε φορά που χρήστες κατεβάζουν πληροφορίες (whitepapers, presentations κά) συμπεριλάβεται τη δυνατότητα εγγραφής.
4) "Περισσότερες πληροφορίες"
- Οταν οι επισκέπτες σας επικοινωνήσουν ζητώντας περισσότερες πληροφορίες συμπεριλάβεται τη δυνατότητα εγγραφής.
5) "Out of office E-mail"
- Στα αυτοποιημένα μηνύματα με τα οποία ενημερώνεται πως δεν είστε στο γραφείο (πχ. διακοπές), συμπεριλάβεται σύνδεσμο που οδηγεί στην φόρμα εγγραφής.
6) E-mail footers και υπογραφές
- Εισαγετε σύνδεσμο που οδηγεί στην φόρμα εγγραφής
7) Εύκολη εγγραφή
- Δώστε τη δυνατότητα αυτόματης εγγραφής με τη αποστολή μηνύματος σε κάποια ηλεκτρονική διεύθυνση (πχ. subscribe@company.gr).
8) Online διαφημίσεις
- Στις κάμπάνιες που διενεργείτε, δώστε λόγο εγγραφής στο newsletter σας
9) Συνεργασίες με άλλους δικτυακούς τόπους
- Δημιουργήστε συνεργασίες με άλλους δικτυακούς τόπους ώστε να τοποθετήσουν στις φόρμες εγγραφής τους σύνδεσμο για το δικό σας newsletter.
10) Καλάθι αγορών
- Στο κάλάθι αγορών στο site σας συμπεριλάβεται τη δυνατότητα εγγραφής σε όλα τα βήματα στη διαδικασία αγοράς.
Offline:
11) Διαφημιστικά έντυπα
- Σε όλα τα διαφημιστικά έντυπα της εταιρίας να υπάρχει ηλεκτρονική διεύθυνση εγγραφής (πχ. "για περιοδική ενημερωση και πληροφορίες ...").
12) Σε έντυπους καταλόγους
- Συμπεριλάβετε σε κάθε σελίδα του καταλόγου ηλεκτρονική διεύθυνση εγγραφής.
- Δώστε κίνητρο για την εγγραφή (πχ. έκπτωση).
13) Συσκευασία προϊόντων
- Στη συσκευασία των προϊόντων σας καλό είναι να υπάρχει ηλεκτρονική διεύθυνση εγγραφής.
14) Εκθέσεις και συνέδρια
- Συλλέγετε τις ηλεκτρονικές διευθύσεις των επισκεπτών του περιπτέρου με κάθε τρόπο.
15) Direct Mail
- Ενημερώστε τους παραλήπτες πως έχουν τη δυνατότητανα εγγραφούν ηλεκτρονικά.
16) Εντυπες διαφημίσεις
- Να υπάρχει στη καταχώρηση η ηλεκτρονική διεύθυνση εγγραφής.
17) Τηλεφωνικό κέντρο & Voice Mail
- Πολλές επιχειρήσεις διαθέτουν τηλεφώνικά κέντρα που έχουν voice mail. Κατα τη διάρκεια αναμονής ή πριν την εγγραφή του μηνύματος προωθήστε το newsletter σας.
18) Οι εργαζόμενοι της εταιρίας
- Στις επαφές που έχει το προσωπικό της εταιρίας (τηλεφωνικές, ηλεκτρονικές κά) θα πρέπει να προωθεί το newsletter σας.
19) Στα σημεία πώλησης POS
- Στα σημεία που ολοκληρώνεται η πώληση στα φυσικά καταστήματα πρέπει να συλλέγετε την ηλεκτρονική διεύθυνση του αγοραστή.
No comments:
Post a Comment