Σήμερα κάνω λίγη έρευνα για μια δουλειά που προέκυψε την Παρασκευή. Βρήκα λοιπόν ένα άρθρο για τη Bombay Company που πουλάει προϊόντα για το σπίτι (έπιπλα, φωτισμούς κλπ.) και χρησιμοποιεί μεθόδους Email Marketing για προωθήσει τις πωλήσεις στα καταστήματα της.
Σε όλα τα ηλεκτρονικά μηνύματα που στέλνει η Bombay υπάρχει barcode και μ' αυτό το τρόπο είναι σε θέση να καταγράψει τις πωλήσεις που ολοκληρώνονται στο δίκτυο των καταστήματων της.
Τα στοιχεία της Bombay Company φανερώνουν πως οι πωλήσεις που δημιουργούνται μέσω της επικοινωνίας Email είναι δεκαπλάσεις (10x) στα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας σε σχέση με τις αντίστοιχες πωλήσεις μέσω του web site.
Πιστέυω πως όλοι βλέπουμε την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας, απλά πρέπει να υπαρχούν και οι μηχανισμοί που θα μας δώσουν τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για να μετρήσουμε την αποτελεσματικότητα.
No comments:
Post a Comment