Πρόσφατη έρευνα από τον ΙΑΒ και τη Nielsen//NetRatings παρουσιάζει πως διαφημίσεις μορφής κειμένου (text ads) όπως για παραδειγμα οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα πολλών μηχανών αναζήτησης (πχ. τα Google AdWords) ενίσχυσαν τη μάρκα του διαφημιζόμενου 27 τοις εκατό.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν πως η θέση έχει μεγάλη σημασία. Τα text ads που εμφανίζονται στη πρώτη θέση των αποτελέσματων, έδειξαν αύξηση του brand awareness κατά 14 τοις εκατό σε σχέση με αυτα που εμφανίζονταν στη πέμπτη θέση.
No comments:
Post a Comment