Καλημέρα σας, με αφορμή ένα ακόμα δημοσίευμα για τα pop ups, θα ήθελα να αναρωτηθούμε όλοι πόσο σωστά και αποτελεσματικά τα χρησιμοποιούμε …
Δεν αμφιβάλλουμε για την αποτελεσματικότητα που συχνά ανακοινώνεται και μεταφράζεται σε clicks & CTR.
Σίγουρα σκοπός μου δεν είναι να εμπλακώ σε φιλοσοφικού τύπου συζητήσεις Σαιξπηρικού χαρακτήρα "to be or not to be", αλλά ας προσπαθήσουμε στις επόμενες αν όχι στις υπάρχουσες καμπάνιες να θυμόμαστε όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές ορισμένα keywords – κι η ζούγκλα θα γίνει πιο φιλική τόσο για τους χρήστες – όσο και για όλους μας (μέσα, διαφημιστικές, agencies, technology providers, διαφημιζόμενους).
- Διακριτικά μεγέθη των pop – ups
- Φιλικά filesizes
- Εμφανή close buttons
- Σωστή διαχείριση inventory
- Δεν είναι αγώνας καπελώματος η διαφήμιση!
- Μήπως να προτιμήσουμε τα pop unders?
- To να πέφτει η μια διαφήμιση πάνω στην άλλη στα υπόλοιπα μέσα σημαίνει ΛΑΘΟΣ με επακόλουθα «μη πληρωμή», «επόμενες δωρεάν καταχωρήσεις» κ.α.
- Οι διαφημιζόμενοι μαθαίνουν – surfaρουν (γιατί αυτό πάντα αναζητούσαμε για να αυξήσουμε τη δυναμική και τη δαπάνη στην αγορά μας) – άρα προσέχουν, άρα έχουν άποψη και ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ!
- Σχεδόν όλα τα παραπάνω ισχύουν και για τα webovers
Σημείωση / Ερώτηση: οι πολλές θέσεις που κάνουν το περιεχόμενο διακοσμητικό στοιχείο στο site και ενοχλητικό γιατί δεν έχει άλλο χώρο για διαφήμιση – πόσο αποτελεσματικό είναι για τα διαφημιστικά μηνύματα & για την εικόνα του site?
Πιστεύω ότι όλοι αγαπάμε τη δουλειά μας και αναζητούμε όχι μόνο την ποσότητα αλλά και την ποιότητα.
Οι επισημάνσεις της Άντας είναι πολύ θετικές και συμφωνώ, αλλά θέλω να σταθώ σε δύο λέξεις "ζούγκλα" και "καπελώμα". Πολλές φορές όλοι έχουμε δεί pop-ups να εμφανίζονται πάνω από άλλα pop-ups ή flash overlays (ή webovers) που βρίσκονται στη ίδια σελίδα. Αλλά μήπως δεν πρόκειται για καπέλωμα από άλλο agency/διαφημιζόμενο;
Το ερώτημα λοιπόν που κάνω είναι γιατί;
Μήπως τα sites θα πρέπει να γίνουν αυστηρότερα στο τρόπο με τον οποίο δέχονται και διαχειρίζονται διαφημίσεις; Μήπως μέρος της υπηρεσίας που προσφέρουν στο διαφημιζόμενο είναι να μην υπάρχουν αυτές οι επικαλύψεις, διότι δεν εξυπηρετείται κανενός η διαφήμιση;
No comments:
Post a Comment