Πέρα από την ευκολία και ταχύτητα με τη οποία μπορούν να αλλάζουν οι οutdoor διαφημίσεις, είναι σίγουρο πως θα υπάρξουν και αλλαγές στην αξιοποίηση τους δημιουργικά αλλά και εμπορικά.
Φανταστείτε billboards που μπορούν να εμφανίζουν διαφορετικές διαφημίσεις συγκεκριμένες ώρες της ημέρας. Το πρωί καθώς πηγαίνεται στο γραφείο να εμφανίζουν διαφημίσεις για θέματα επιχειρηματικά ενώ το βράδυ για θέματα ψυχαγωγίας.
Όμως σκέφτομαι πως η επικοινωνία θα μπορούσε να γίνει περισσότερο στοχευμένη και προσωπική αν συνδυάζονταν με κάποιου είδους "cookie" όπως στο Διαδίκτυο. Για παράδειγμα:
- στα διόδια οι πινακίδες θα μπορούσαν λαμβάνουν πληροφορίες από τις προπληρωμένες κάρτες διοδίων που έχουν στοιχεία για το οδηγό ή το αυτοκίνητο
- σε αεροδρόμια θα μπορούσαν να διαβάζουν τις κάρτες επιβίβασης (boarding pass) στη τσέπη μας και να εμφανίζουν διαφημίσεις σχετικές με το προορισμό μας
Μαζί με τις νέες τεχνολογικές δυνατότητες θα αλλάξει και ο τρόπος της εμπορικής συναλλαγής. Η τεχνολογία πλέον μετατρέπει τα billboards σε ηλεκτρονικά κανάλια (τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο). Οι φυσικοί περιορισμοί θα εκλείψουν και δεν θα υπάρχουν όρια ως προς την συχνότητα (τοποθέτηση) και τον αριθμό των διαφημίσεων που μπορούν να εμφανιστούν, γεγονός που θα αλλάξει και τον τρόπο με το οποίο διαπραγματεύεται η διαφήμιση στο outdoor.
No comments:
Post a Comment