June 1, 2004

Μια νέα προσέγγιση: Opt-in Βanners

Μια νέα εταιρία με έδρα την Βοστώνη, πρόσφατα παρουσίασε μια διαφορετική προσέγγιση στη προώθηση εξατομικευμένων διαφημίσεων στους χρήστες Διαδικτύου.

Η υπρεσία "Direct Messaging" της Dotomi, επιτρέπει σε διαφημιζόμενους να εμφανίσουν διαφημίσεις, μέσω υπαρχόντων ad spaces στο δικτυο της, σε συγκεκριμένο τμήμα καταναλωτών που έχουν κάνει opt-in. Το σύστημα της Dotomi, μέσω των συνεργασιών με διαφορετικά web sites, παραδίδει τις εξατομικευμένες διαφημίσεις σε αυτούς τους επισκέπτες που έχουν επιλέξει να είναι μέλη του δικτύου της. Οι τρέχοντες συνεργάτες της Dotomi περιλαμβάνουν τους New York Times, το About.com και το Gannett.

Τα αποτελέσματα εντυπωσιακά. Σε πειραμιτική λειτουργία τον περασμένο Μάρτιο στο Ισραήλ, η υπηρεσία "Direct Messaging" πέτυχε για τις καμπάνιες των διαφημιζομένων CTR 7-13%.

No comments: