June 1, 2004

Διαγωνισμός της Coca-Cola με GPS

Αυτό το καλοκαίρι, η Coca-Cola θα τοποθετήσει τυχαία 120 κουτάκια εξοπλισμένα με GPS και κινητό τηλέφωνο σε όλη τη Βόρεια Αμερική. Ο στόχος της προωθητικής ενέργειας που ονομάζεται "Unexpected Summer" είναι η ενισχύση των πωλήσεων της Coca-Cola Classic.

Οι καταναλωτές που θα βρούν ένα από τα 120 κουτάκια μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ενσωματωμένο τηλέφωνο για να γραφτούν στο διαγωνισμό και θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα νέο αυτοκίνητο Chevy Equinox SUV, $1 εκατομμύριο δολαρια και δωρεάν διακοπές στη Disney.

Με την ολοκλήρωση της εγγραφής στο διαγωνισμό "ομάδες αναζήτησης" της Coca-Cola θα χρησιμοποιήσουν το GPS για να εντοπίσουν το άτομο και να το εκπλήξουν μια τυχαία ημέρα εντός μιας καθορισμένης περιόδου τριών εβδομάδων περιόδου.

Οι χρήστες του Διαδικτύου θα μπορούν να δουν τις θέσεις των 120 δοχείων μέσω του δικτυακού τόπου που έχει δημιουργηθεί ειδικά για το διαγωνισμό.

No comments: