Έρευνα της εταιρίας Burst Media έδειξε ότι το "clutter" στη διαδραστική διαφήμιση προκαλεί αρνητικές αντιδράσεις των χρηστών, συμπεριλαμβανομένου του αρνητικού branding, της εγκατάλειψης των σελίδων και της χαμηλής αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών μηνυμάτων.
Σχεδόν τα δύο τρίτα του πάνελ είχαν τη χαμηλή ανοχή για περισσότερες από δύο διαφημιστικές θέσεις ανά σελίδα. Ποστοστό μεγαλύτερο από 50% δήλωσε ότι είχαν μια πιό αρνητική εντύπωση της μάρκας όταν εμφανίζονταν στο clutter. Όπως ήταν αναμενόμενο, το clutter οδήγησε τους επισκέπτες των δικτυακών τόπων για να εγκαταλείψουν τις σελίδες και να μείώσει την αποτελεσματικότητα μηνυμάτων των διαφημίσεων.
No comments:
Post a Comment