Έρευνα που έγινε στους πέντε μεγαλύτερους δικτυακούς τόπους στη Νέα Ζηλανδία έδειξε πως η ετήσια online διαφημιστική δαπάνη είναι $8 εκατομμύρια, δηλαδή λιγότερο από μισό τοις εκατό της συνολικής δαπάνης.
Η τάση ισχύει και σε πολλές άλλες μικρές αγορές, συμπεριλαμβανομένου και της Ελλάδας, στις οποίες οι χαμηλές οικονομίες κλίμακας αποτρέπουν αύξηση μεριδίου της online διαφημιστικής αγοράς σε ποοστά αντίστοιχα με τις ΗΠΑ ή ανεπτυγμένες ευρωπαϊκές αγορές.
No comments:
Post a Comment